وای دارم میمیرم چیه این تعوع از همه چی بدم میاد

۸ پاسخ

لیمو بو کن

سلام خانوما منم حالت تهوعم زیاد قرص دمیترون میخورم خوبع برا حالت تهوع ؟

من امروز هرچی میخورم حالت تهوع گرفتم انگار تازه باردار شدم😐بو غذا حالمو بد میکنه

من رفتم دکتر بهم سرم و آمپول و قرص داد. توام ب دکترت بگو بهت قرص بده. واقعا میمیره آدم 😢

منم مثل شما هستم از همه چی بدم میاد بشدت کم انرژی هستم فقط دارم روزها رو میشمرم که تموم بشه

واییی حیلی بدع من هنوزم دارم دوتا قرص شب میخورم دوتا صبح

خدا بهت صبر بده. ویتامین ب ۶ خیلی خوبه برا تهوع. من تو هفته های شما استفاده میکردم

چی بگم بهت واقعا خیلیی سخته

سوال های مرتبط

مامان فسقلی💙💙💙💙 مامان فسقلی💙💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان آرشا و تو دلی👧 مامان آرشا و تو دلی👧 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه زندگیم💖 مامان پناه زندگیم💖 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری