۷ پاسخ

وای نگو
ما اون هفته یه ۲۴ساعت اب نداشتیم
قشنگ دهنم سرویس شد
تازه مهمونم داشتم

ما هم هرشب آبمون قطع

خداصبرتون بده🫠

بعضیا لوله شون ترکیده عین خیالشونم نی
یا پمپ آب خرابه ...
مدارس
ادارات

زنگ بزن ۱۲۲میگه بخاطر چیه

آب ذخیره میکنین

همون به خدا لعنت بهشون

سوال های مرتبط