سنوی امروزم
چطوره؟؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

یه فولیکول ات ازاد شده امروز

عالیهههه این همه فولیکول😍ایشالا این ماه باردار بشی

واقعا من 18سالمه انقد تو این یکسال قرص مصرفف کردم که نگو اصلا نتیجه نگرفتم دیگه واقعاااا ناامیدم

دارو نداد بت واسه کیستت

عزیزم هزینه این سونو چقدرشد؟ بیمه داشتی؟

یه فولیکولت تبدیل به کیست شده تنبلی هم داری..ضخامت رحمت هم خیلی کمه باید بالای 10 باشه

تنبلی داری گل چه دارویی مصرف کردی فولیکولات رشد کردن

بقیه ام خوبن اقدام داشته باش

گل یه فولیکولت کیست شده

تنبلی تخمدان داری باید قرص مصرف کنی عزیزم

یه فولیکولت کیست شده عزیزم بقیه خوب ان تنبلی هم داری

تنبلی داری یه فولیکول هم کیست شده

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان دختر گلم مامان دختر گلم قصد بارداری
jojo jojo قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مبینا مبینا قصد بارداری
مامان 💫💫💫💫 مامان 💫💫💫💫 ۲ سالگی
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری