دوستان سنوی من چطوره ؟؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

فولیکول هات از من بهتره ابواست بخور نتیجه میگیری انشالله

۳ روز دیگه اون ۱۵ میشه ۲۲ سایزش اقدام کن هرشب

فک کنم کلیت ورم داره

عزیز اگه میخوای اقدام کنی روز تخمک گذاریت دوباره سونو بده بالای 20 برا پسر خوبه

برو متخصص کلیه سنو رو نشون بده

من ک زیاد سردرنمیارم گلم ولی همه جا نوشته نرمال حتما خوبه ک زده نرمال

خوبه عزیزم فولیکولاتم خوبه روز ۱۱اینه بزرگ تر میشه
و اینکه زده مایع آزاد شاید آزادم شده باشه اقدامتو داشته باش

سوال های مرتبط

jojo jojo قصد بارداری
مبینا مبینا قصد بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
معجزه معجزه قصد بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم قصد بارداری
پریسا پریسا قصد بارداری
jojo jojo قصد بارداری