منی ک گیر کردم توی ماه هشتم تموم نمیشه

۱۵ پاسخ

وای منمم

مزخرف ترین ماه ۸

خوشبختم منم حس میکنم خیلی وقته تو ۸ ماه هستم

منم تو هفت ماه گیر افتادم

ایشالله هممون بسلامتی نی نی هامون بغل کنیم

منم همینطور

کلا از هفت نمیگذره دیگ لاکپشتیه🥺

منم مث شمام

منمم..

منم تو سی هفته گیرکردم چرا نمیگذره ماه هشت

من گیر کردم تو شش ماه

منم دوسال تو هفته ۳۵ گیرم

مم که دو دهفته گیر کردم چی
یه می دیدم تموم شده دارم میمرم

خواهر منم گیر کردم مث تو اصن نمیگذره

نصف کردی یکم دیگه طاقت بیار

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی
مامان الوچه ها مامان الوچه ها هفته سی‌وپنجم بارداری