بچه های شمام عادت کردن ب گوشی 😶

۱۲ پاسخ

نه ب هیچ وجه

نه سمتش نمیره

آره یا آهنگ میخواد یا تماس تصویری🤦🏻‍♀️

نههههههه

دختر من ببینه دست من میگیره ازم و میره فیلم و عکس های خودشو نگاه میکنه و واقعا من اذیتم همه اش باید قایم کنم ببینه میخواد موندم بزرگ تر بشه و عقلش بکشه میخوام چیکار کنم

خیلی کم برمیداره یه کارتون کوتاه ببینه دلشو میزنه میزاره کنار شاید در روز ۲ بار برداره

معتاد ب اهنگه قرتی خانوم😂
اونم ب گوشی ن! فقط اسپیکر
میره گوشیمو میاره براش اهنگ بزارم

نه اصلا سمتش نمیره

نمیدم

نه خیلی کم ازم میگیرن

اره تا حدودی🥲من کمتر بهش میدم
حریف اطرافیان نمیشم

آره از وقتی مریض شده همش میگه برو اینستا

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۲ سالگی
مامان نوراخانوم🫀👸🏼 مامان نوراخانوم🫀👸🏼 ۲ سالگی