۴روز تاخیرم ازتهوع ودلدرد این وقت شب بیدارشدم یعنی باردارم؟

۴ پاسخ

چهار روز شده برو صبح آزمایش بده بیخیال بیبی چک شو انشاالله با خبر خوش بیای🥰😍🥹

منم چهار روز تاخیر داشتم علائم حاملگی دارم روز موعدم لک قهوای رنگ داشتم الان بی بی زدم منفی شد بنظرتون صبح دوباره بزنم ؟یا کلا بیخیال شم

خیره ان شاالله
شام چی خوردی؟

خب بییی چک بزن عزیزم

سوال های مرتبط

فاطمه معصومه فاطمه معصومه قصد بارداری
مامان تودلی🤰🥹 مامان تودلی🤰🥹 هفته سیزدهم بارداری