مامانا پرتقال نفخ داره؟

۳ پاسخ

من خوردم اب پرتقال بچم اسهال شد

هم سردیه هم نفخ داره تا ۴ ماه نخوری بهتره گلم

نه ولی نارنگی داره

سوال های مرتبط

مامان شیما مامان شیما ۹ ماهگی