چندهفته براآنومالی برم خوبه

۷ پاسخ

از ۱۷ هفته میشه رف عزیزم ۱۸هفته بهتره

دوتا پسر داری و توراهیت دختره؟

۱۸ هفته و چهار پنج روز بهترین موقع اس

18هفته تا 22هفته
ولی 18هفته و 5روز بهترین تایمه

۱۹ هفته باید بری

۱۸ هفته و ۲ روز برو

مگه دکترت خودش برات حساب نمیکنه تاریخ نمیزنه؟

سوال های مرتبط

مامان قندو عسل مامان قندو عسل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فردوس وفرشته🩷 مامان فردوس وفرشته🩷 ۵ ماهگی
مامان هایلین جانم💞 مامان هایلین جانم💞 هفته هجدهم بارداری
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه ۶ ماهگی