ماماناا.... چندهفته خوبه برم سونوی آنومالی؟

۷ پاسخ

۱۸ تا ۲۰ هفته می تونی بری

18 هفته و 3 روز میگن عالیه

م ۱۹ هفته رفتم

من امروز نوبت دارم ۱۸هفته و۴روزم🙈

۱۸ هفته ۲ روز عالیه

۱۸ به بعد دقیقه

۱۸ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فنچول مامان فنچول هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیسان 💙🩵 مامان علیسان 💙🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کامیار مامان کامیار هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آدریناوتودلیم مامان آدریناوتودلیم هفته پانزدهم بارداری