باسلام بچه ۴ ماه هی گریه می کند

۳ پاسخ

سلام یا کولیک داره....یا اگر ندارم نود درصد گاز معدش کلا اذیتش می‌کنه.امتحان کن ببین عاروق گیری می‌کنی آروم نمیشه؟من پسر جاریم همش گریه میکرد کولیک بود

🤨🤨🤨

اگه همیشه اینطوریه کولیک داره وگرنه حتما ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری