حالت تهوع تو این هفته من طبعیی

۵ پاسخ

اگه غیر عادی هست و زیاد تر نسبت به قبل شده. حتما برو دکتر منم همین طور بودم ازمایش مسمومیت بارداری نوشت برام دکتر ، خدا رو شکر مشکلی نداشت

من دیروز ۴ ۵ بار پشت هم عوق زدم ولی بالا نیاوردم با سه ماه اول فرق داشت

بله طبیعی😵‍💫😵‍💫

اره عزیزم واسه بعضیا تا ۲۵هفته هم هست

عزیزم من توشش ماهگی هستم طبیعیه حالت تهوع بنظرم توی بارداری همه چیییییی طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شایان و تودلی مامان شایان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری