۱۶ پاسخ

طبیعیه ک من هنوز مثل روز اول استفراغ میکنم روزی چند بار🤣🤣

من خوب شدم خداروشکر توهم خوب میشی کم کم

زمان دخترم من حالت تهوع نداشتم تا ۴ ماهگی
۴ماهگی یک ماه داشتم ودیگه خداروشکر تموم شد
زمان پسرم اصلا تهوع نداشتم

والا ما هنوزم داریم😂😂😂دل خوش نکنین

منی ک امروزمو با حال تهوع شروع کردم😑

من هنوزم دارم😭😭😭

دوباره شروع میشه صبر کن🤣🤣🤣

منی ک دل خوش کردم از 13هفته نداشته باشم🤣😭

من هنوز دارم کل روز😐

وای من امروز اینطوری شدم😫😫😫

منم گاهی اوقات دارم مخصوصا اول صبحها و موقعی که قرص میخورم🤮🥴

😂من چی بگم ک هرروز دارم.. بنده خوب خدا هم نشدیم

اره عزیزم بعضیا تا ماه ۹بارداری حالت تهوع دارن

ن قط شده بود چند روزا صبحا برگشته قرص تیروئید میخورم حالت تحوع میگیرم باز

منم همین طور🥲

وای نه من به امید اینم که از پونزده هفته تهوع نداشته باشم دیگه

سوال های مرتبط

مامان مامان مامان مامان ۱ ماهگی