منک دگ از حالت تهوع دیوانه شدم خدایا😭😭😭

۴ پاسخ

دمیترون بخور خوب
من از هفته ۱۲ به بعد خوردم خیلی بهترم کرد

دکتر برات قرص ننوشت منم اینجوری بود الان قرص میخورم خیلی حالم خوبه

من بوی بد آشپزخونه ام 🥲

خیلی سخته

سوال های مرتبط

مامان سام و یاس مامان سام و یاس هفته سی‌وسوم بارداری