برفک دهن بچم خوب نمششه.چی کنم

۲ پاسخ

هرچی میدی به بچه مثل سینه مادر پستونک شیشه شیر بهش نیستاتین بزن بهش بده بعد روزی 3 بار هم بهش بده دو روزه برطرف میکنه

شاید از شیرخودت هست غذای گرم اینا میخوری نیستاتین دو روزه برفک رو میبره

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی