دهن بچه برفک زده چیکار کنم ؟😭😭

۳ پاسخ

مگه تو ماه های بالاها میزنه؟

قطره نیستاتین بگیر عزیزم براش

شربت نیستاتین بگیر براش عالیه پسرمنم دهنش برفک زده بود دکتر بهش داد سریع جواب داد

سوال های مرتبط

مامان ارشا مامان ارشا ۱۶ ماهگی
مامان شیدا و شایان❤💙 مامان شیدا و شایان❤💙 ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته نهم بارداری
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری