دهن بچم برفک زده چیکار کنم

۳ پاسخ

سلام عزیزم خوبید ببخشید من نظرتونو درمورد ورم کلیه جنین دیدم میخاستم ببینم بعد ب دنیا اومدن ورم کلیه نینیتون خوب شد؟

کپسول فلوکونازول ۱۵۰ پودر داخلشپ‌بااب رقیق‌کن موقع‌خوابش بزن

برو داروخونه بهت قطره میده
بگو واسه برفک دهان نوزاد

سوال های مرتبط

مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان ژیران...‌‌ مامان ژیران...‌‌ ۱۱ ماهگی
مامان شیدا و شایان❤💙 مامان شیدا و شایان❤💙 ۱ سالگی
مامان دوتا گیلاس مامان دوتا گیلاس ۱۶ ماهگی