سلام برا برفک دهان سقف دهنش برفک زده چ خوبه

۳ پاسخ

من قطره نستاتین دادم جواب ندادن یه قرص داد دکتر دادم

قطره نیستاتین

ببری دکتر

سوال های مرتبط

مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان ارشا مامان ارشا ۱۶ ماهگی
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان ژیران...‌‌ مامان ژیران...‌‌ ۱۱ ماهگی