دهن بچه ام برفک زده چی بهش بدم خوب شه

۵ پاسخ

باید شیشه شو بجوشونی استریل کنی عزیزم نیستاتین چرته دوباره برمیگرده

دخترم سه روز پیش دهنش پرشده بود نه شیرمیخورد نه ساکت میشد براش ازداروخونه نیستاتین گرفتم ولی نمی‌دونستم چندساعتی بدم برای همین کمترازنصف قطره چکان 12ساعتی بهش دادم الان شیرمیخورع آفت دهانشم خیلی کم شده درحد یکی دوتا مونده

بچه‌منم ۷ماهشه زده

ببرش دکتر عزیزم

نیستاتین

سوال های مرتبط

مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان شیدا و شایان❤💙 مامان شیدا و شایان❤💙 ۱ سالگی
مامان ارشا مامان ارشا ۱۶ ماهگی