خانما تجربتون از برفک دهن بچه چیه؟چیکار کنم خوب شه؟

۳ پاسخ

دستاتو بشور قشنگ
گاز استریل دور انگشتت بپیچ
قطره نستاتین بزن رو گاز
تو دهن بچه بچرخون

فلوکونازول بگیر از داروخونه تو ۴ سیسی اب حل کن ی سیسی بده بهش بخوره
۲۴ ساعت نشده خوب شده

نیستاتین بزن روی زبونش

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته نهم بارداری
مامان ارشا مامان ارشا ۱۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۵ ماهگی
مامان شیدا و شایان❤💙 مامان شیدا و شایان❤💙 ۱ سالگی
مامان هانا🍒 مامان هانا🍒 ۱ سالگی
مامان آیلا مامان آیلا ۱۳ ماهگی