خانما تاری دید علائم زایمانه؟؟؟

۲ پاسخ

نه ولی میگن خطر داره باید بری دکتر

علته فشار بالا میتونه باشه.
اگر زیاده برو فشارتو زود چک کن.
فشار بالا خیلی خطرناکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۴ ماهگی