سلام مامانا تاری دید دارم طبیعیه؟

۷ پاسخ

نه عزیزم طبیعی نیست مال فشاره برو بیمارستان

نه

به دکترت زنگ بزن

تاری دید و ورم ساقه پا خوب نیس

اره خودتو برسون اژانس بیمارستان میفرستنت زایشگاه چک میکنن
من دیشب ورم پا داشتم و فشارم بالا بود
بعد کم کم امد پایین .ازمایش گرفتن دفع هم نداشتم مرخص کردن بعد ند ساعت
نترس خودتو برسون بیمارستان عزیزم حل میشه با دارو

ی وقتایی طبیعی
منم دارم ولی کم

ن برو بیمارستان

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان اباالفضل مامان اباالفضل ۶ ماهگی