نه عزیزم طبیعی نیست مال فشاره برو بیمارستان
نه
به دکترت زنگ بزن
تاری دید و ورم ساقه پا خوب نیس
اره خودتو برسون اژانس بیمارستان میفرستنت زایشگاه چک میکنن
من دیشب ورم پا داشتم و فشارم بالا بود
بعد کم کم امد پایین .ازمایش گرفتن دفع هم نداشتم مرخص کردن بعد ند ساعت
نترس خودتو برسون بیمارستان عزیزم حل میشه با دارو
ی وقتایی طبیعی
منم دارم ولی کم
ن برو بیمارستان
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.