۷ پاسخ

برای چی ذخیره میکنن به چه دردی میخوره؟

فک میکنم همه جا یه قیمته من رشت هستم انجام دادم شد ۱۷ میلیون

۱۷تومنه هزینش بیمارستان بوعلی
سالانه حدود۷۰۰ ۸۰۰باید بدی

من ذخیره کردم موقع زایمانم.
20تومن شد.
البته گفت که اگه چک داسته باشی 2قسطه میتونی بدی .من نداشتم.
سالی 700واسه اینه دوباره شارژ کنن مبخواد.
میتونی چندسالو با همون هزینه واریز کنی .تقریبا 30سال نگه میدارن

کلاس زایمان ک میزفتم یکی گف ثبت نام کرده سی میلیون

برای منم‌ سواله

یعنی چی

سوال های مرتبط

مامان محمّـــدصدرا مامان محمّـــدصدرا ۸ ماهگی
مامان کیاوَش مامان کیاوَش ۸ ماهگی
مامان محمدمهدی آریا مامان محمدمهدی آریا ۵ ماهگی
مامان نبات✨️🩵 مامان نبات✨️🩵 ۱۱ ماهگی