سلام خانمها نظربدین ...خوبه همه چیزش؟؟

تصویر
۴ پاسخ

خوبه خداروشکر

واسه من انامالی وزن ۲۱۷ زده بود فکنم

مرسی جانم....وزنش خوب نیس؟؟

خودتون درخاست سونو داشتین یا دکتر نوشت؟

سوال های مرتبط

مامان دخملی سوم 🎀 مامان دخملی سوم 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قلبم و تودلی مامان قلبم و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد