مامانا فک کنم انفولانزا گرفتم چی کار کنم بچم نگیره ؟

۴ پاسخ

هرکاری کنی میگیره من گرفتم ماسک زدم خوب شدم پسرم گرفت ازم فقط سریع برین دکتر

مارو گرفته ول نمیکنه😭😭
اول دخترمو گرف بعد پسرمو الانم ک منو کاش پسرمو نمیگرف هنوز خیلی کوچیکه گناه داره🥺

منم درست روزی که واکسن ۲ ماهگی پسرم رو زد، و بهم احتیاج داشت شدید سرما خوردم،یک روز اولش رو همسرم بالا سر بچه بود.
روز بعد رفتم دکتر بهش گفتم من بچه نوزاد دارم لطفا یه کازی کنید سر پا شم.
خدا خیرش بده،دکتر واسم یه عالمه ویتامین و آمپول نوشت یه روزه سر پا شدم.

ماسک بزن ودوری کن وظرف هات را جدا بشور

سوال های مرتبط

مامان ساجده و سلین مامان ساجده و سلین ۱۳ ماهگی