۱ پاسخ

آره عزیزم پسر من خیلی دوس داره بشینه متسفانه هم خیلی گریه میکنه که بشینه منم تو بغلم نشسته نگه میدارم🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان ریحانه🌱 مامان ریحانه🌱 ۷ ماهگی