۴ پاسخ

من از دکتر سوال کردم گفت از هفت ماهگی با کمک بزار بشینه

هنوز زوده کمرش درد میگیره

بالش های مخصوص هست من بالش شیردهی رو دورش مینداختم قشنگ مینشست خسته میشد خودشو پایین میاورد دیگه سرشم اسیب نمیدید
خودت میشینی جلو خودت بزارش ولش کن بعد ولو شد بگیرش باز بشونش هر روز باهاش تمرین کن

کم کم باهاش تمرین کن من ۶ ماهگی دیگه با کمک مینشست

سوال های مرتبط

مامان نیکا مامان نیکا ۶ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی