از کی باید تمرین نشستن کنیم؟

۴ پاسخ

تمرین نمیخواد بدنش آماده باشه میشینه اگه آماده نیست زورش نکن صبور باش خودش میشینه

از ۶ماهگی

من از پنج ماه هر از گاهی میزاشتم تو صندلی اموزشی ولی بعد ۶ تمرین کردم ک خودش بدون تکیه بشینه الان میتونه چند دقیقه بشینه ولی بعدش میوفته

از۶ماهگی،دخترمن قشنگ ۶ماه شد نشست

سوال های مرتبط

مامان ❤️ YASIN ❤️ مامان ❤️ YASIN ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی