خانوما از کی نشستن رو با بچه تمرین کنیم

۵ پاسخ

منم نمیدونم من تازگیا تو بغل میشونمش

منم پسرم ۴ ماهو تموم کرد دکتر گفت بنشونش

دکتر میگف از ۷ ماهگی
تا قبل اون فشار ب ستون فقراتش نیاریذ

دکتر پسرم که می‌گفت از پایان پنج ماهگی باید کم کم بشینن منم از همون موقع دیگه با خیال راحت نشوندمش البته خودش هم خیلی دوست داشت خیلی زود هم بدون کمک نشست الان که ۷ ماه و یه هفتشه کاملا بدون کمک و افتادن میشینه البته بهداشت گفت یه کم زود بوده

هرزمان که خودش میل به نشستن داره

سوال های مرتبط

مامان نیکا مامان نیکا ۶ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی