از كي بايد با بچه تمرين نشستن بكنيم؟

۷ پاسخ

بچه ها خودشون مراحل طی میکنن الانپسر من ی ماهه پامیشه قشنگ وایمیسته ی هفتس میره لب میز و مبل پاهاشم جلو میاره کم کم خودشون تلاش میکنن نیازی ب مانیست

از هیچ موقع 😂پسر من از 6خودش میره خسته ک میشینه قشنگ میشینه اوایل سعی کردم نمیتونست الان خودش میشینه

دکتر گفت ۸ ماهگی

من که هیچ تمرینی نکردم خودش از آخر 6 ماه یهو نشست.
فقط توو بغلم میشوندم هر وقت خودش میخاست و نمیذاشت بخوابونمش

والا سمت ما دختر رو از الان شروع میکنن که دیگه تا ۶ ماهگی بشینه
پسر رو از ۶ شروع میکنن که تا ۷ بشینه
میگن دیر بذاری پشتشون بلند میشه که برای دختر خوشگل نیست😅

من بچم خیلی تمایل داره ب نشستن هی گردنشو میاره بالا میخوابونمش در روز گاهی میذارم بشینه پشتشم لم میدم

من از شش ماهگی شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان نیکا مامان نیکا ۶ ماهگی