بچه ها خودشون مراحل طی میکنن الانپسر من ی ماهه پامیشه قشنگ وایمیسته ی هفتس میره لب میز و مبل پاهاشم جلو میاره کم کم خودشون تلاش میکنن نیازی ب مانیست
از هیچ موقع 😂پسر من از 6خودش میره خسته ک میشینه قشنگ میشینه اوایل سعی کردم نمیتونست الان خودش میشینه
دکتر گفت ۸ ماهگی
من که هیچ تمرینی نکردم خودش از آخر 6 ماه یهو نشست.
فقط توو بغلم میشوندم هر وقت خودش میخاست و نمیذاشت بخوابونمش
والا سمت ما دختر رو از الان شروع میکنن که دیگه تا ۶ ماهگی بشینه
پسر رو از ۶ شروع میکنن که تا ۷ بشینه
میگن دیر بذاری پشتشون بلند میشه که برای دختر خوشگل نیست😅
من بچم خیلی تمایل داره ب نشستن هی گردنشو میاره بالا میخوابونمش در روز گاهی میذارم بشینه پشتشم لم میدم
من از شش ماهگی شروع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.