۳ پاسخ

فکر کنم نزدیکتر باید باشه انقباض ها و منظم

اگه بگیرع و ول کنه اره

فک کنم درد های پریودی نشونه انقباضه
منم هر از گاهی یه کوچولو میگیره ولی میکنه

سوال های مرتبط

مامان بادام z مامان بادام z قصد بارداری
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی