خانما دردای مثل پریود میتونه نشانه زایمان باشه؟

۳ پاسخ

منم دردای مثل پریودی و دلپیچه پریودی رو دارم

اره.

اره تو هفته های بالا اره من ک یادم رفته درد پریودی رو دلم هم برای پریودی تنگ شده😭😂

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی