خانماکه توهفته منید شماهم هنوبالامیارید

۶ پاسخ

من گشنه باشم الانم بالا میارم

من در طول روز نه ولی بعضی روزا صبح ها حالم بد میشه بالا میارم

نه من فقط سه ماهه اول اینطوری بودم ولی خیلی شدیدبودخداروشکردیگه خوب شدم

نه ولی حالت تهوع دارم

اره منم تا ۴ روز پیش استفراغ داشتم رفتم دکتر گفت هفته ۲۰ به بعد خطرناکه ازمایش دادم شکر خدا مسمومیت نبود .عفونت ادراری داشتم سفیکسم نوشت برام از روزی که قرصارو شروع کردم اصلا حالت تهوع ندارم

من تو هفته شما نیستم ولی هنوز حالت دل هم خوردگی دارم مخصوصا موقع ناهار

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط