مراقبت واکسن دوماهگی چیه کیاامروز زدن

۲ پاسخ

دوتا تزريقي داره كمي تب ميكنه فقط با استامينوفين خوب ميشه

وای منم راهنمایی کنید فردا دخترمو میبرم واکنش دوماهگی

سوال های مرتبط

مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۸ ماهگی
مامان پسرام💙🤍 مامان پسرام💙🤍 ۱۵ ماهگی
مامان 𝓡𝓪𝓼𝓽𝓪 مامان 𝓡𝓪𝓼𝓽𝓪 ۱۲ ماهگی