کسی از این پماد استفاده کرده؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

اره من استفاده کردم خوبه

اره‌ خیلی‌ خویه

اره خیلی خوبه یکم که قرمز میشه میزنم زود میره واسه سوختگی شدید هم باید چند روزی تکرار کنی

اره خوبع

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی
مامان گندم🌾🫀 مامان گندم🌾🫀 ۱ سالگی