سلام خانم ها میتونم میگو بخورم ؟؟

۱۱ پاسخ

آره بخور عالیه

بیا عزیزم خونه ما تا برات بیارم بخور
الان هم زمستون هس با نون محلی پای بخاری میشینن میخورن

من هنوز لیمو بادمجون نخوردم اصلا برام مزه نیس
ولی مادرشوهرم اینا دوس دارن برای عصرونه

مرسی از راهنمایی هاتون

من الان اونجا یعنی جهرم بودم لیمو بادمجون میخوردم اخ که چقد دلم تنگه اونجاست 😂

میگو عالیه امگا 3 داره اندازه ماهی نه ولی بازم خوبه

هم میگو هم ماهی هر دو عالیه و بخور

بهم گفتن فقط ماهی نخور

میگو ک عالیه

من هوس کردم سرخ کنم بزارم رو برنج بخورم
دکترم تو دسترس نیس ک بپرسم گفتم تو گرو بچا تجربه دارن بهم بگن
چ اندازه ای بخورم

من خیلی خوردم،هیچ‌کاری نشدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان دخملی 🩷 مامان دخملی 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری