سلام جنین از کی توی سونو دیده میشه؟

۴ پاسخ

7.8 هفته دیگه میاد ت کیسه

از هفته ۶-۷ هفته

معمولا از هفته پنج به بعد قلب تشکیل میشه

برای من۴هفته فقط ساک بود ۷هفته دیده شد

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دختر مامان دختر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دونه مامان دونه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلــویـــن🐣🎀 مامان دلــویـــن🐣🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری