جفت فوندال خلفی خوبه؟ کی حرکات بچه رو حس میکنم؟

۱ پاسخ

اره خلقی خوبه،حرکات میگن زودتر حس میکنی،
من خودم هم قبل بارداری لاغر بودم جفتم خلفی،چند روز حرکات متوجه میشم،نفخ اینجور چیزا هم نیست

سوال های مرتبط

مامان فردین.پوریا مامان فردین.پوریا ۶ ماهگی
مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان 💙سانیار👶🩵 مامان 💙سانیار👶🩵 ۴ ماهگی
مامان بَت مَن💙💙💙💙 مامان بَت مَن💙💙💙💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 👶🏻💙 مامان 👶🏻💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان طاها مامان طاها ۷ ماهگی
مامان دخترم وپسرم💙 مامان دخترم وپسرم💙 هفته بیست‌ودوم بارداری