بچم بی دلیل تب کرده ۳۸ عه چیکار کنم

۵ پاسخ

بهش هر۴ساعت ۲برابر وزنش استا بده
دستمال مرطوب بزار زیربغلش پیاز حلقه کن بزارکف پاش جوراب مرطوب پاش کن

خود تب دلیل عفونت بعد شما میگی بی دلیل !!! مریض شده ببرش دکتر

بی دلیل نیست شروع انفلانزا هست

ببرش دکتر
ویروس لعنتی اولش با تب شروع میشه

بی دلیل تب نمیشه تب نشانه عفونت پنهان هس فعلا شربت استا بده تبش بیاد پایین بعد ببرش دکتر

سوال های مرتبط