به ۶روز تاخیر مشکوک شم یا هنو زوده؟؟😬🥴

شیردهی هم ندارم

۳ پاسخ

من تا دوماه نشدم این ماه تازه شدم طبیعیه بخاطر هورموناس

اگه جلوگیری نداشتی شک کن

من تا ۱۰ ۱۵ روز هم تاخیر دارم ولی میشم برا همون واسگ عادی هس

سوال های مرتبط