۲۳ پاسخ

وایسه🫠😋

عزیزم مثبته دیگه 🥲اشکال نداره اگر شرایطش رو داری چ جسمی چ روحی چ مالی نگهش دار عزیزم ❤️من ک یکسال پیش شرایطش رو نداشتم واقعا اعصابم صفره روحم جسمم نابوده پرخاشگر شدم دلم برای پسرم و شوهرم میسوزه 💔

مبارکت باشه عزیزم

وای کاش من حامله نباشم🥲

بنظرم مثبته مبارکه…. باز ی خون بدی بد نیست

قلب منم وایساد😥 یاد بی بی چک سر. دیاکو افتادم انگار که یه گناه خیلی بزرگ کرده بودم نمیدونم چرا ولی اصلا توقع نداشتم

وای خیلی سخته من وقتی بی بی چکم مثبت شده اولین کاری که کردم رفتم یکی کوبیدت تو کله همسرم تو شوک بزرگی بودم
الان ۵ماهمه تقریبا یا اجبارن کنار اومدم باهاش

بنظرم ازمایش بدی بهتره 😪یاخدا

مبارکه

بارداری مبارکه

بیا بغلم عزیزم که خوش برگشتی🥲😅 منم نمیخواستم قبول کنم حتی آزمایش خون هم میگفتم ممکنه اشتباه شه ولی جواب سونو قشنگ زد تو گوشم که به خودت بیا

مبارک دختر

وانیا دو ایز لودینگ

مبارکه مبارکههههه😂😂

برو ازمایش مامان وانیا ایشاالله به سلامتی مبارکی خیره براتون خواهشا نگو سقط فقط

مثبته🥰

قلبت وایسه

چندروز تاخیر ؟

ای جانم مبارکت باشه مامانه وانیا

مبارکه.

مثبته مبارکهههههه

مبارکه دیگه🤕🥰

ان شاالله خیره😊

سوال های مرتبط

مامان نی نی فندوقی مامان نی نی فندوقی ۲ سالگی
مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ هفته چهاردهم بارداری