خانوما دخترم یبوست شده چیکار کنم؟

۴ پاسخ

وقتی غذا خور میشه سفت میشه طبیغیه دیگه فقط اگر بعد ۳ روز پی پی نکرد یعنی یبوست داره کم کم باید به فکر باشی و‌روغن زیتون بدی و ....

چند روز دستشویی نکرده

پوره گلابی معجزه میکنه

روغن زیتون بریز توغذاش
یاکره

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱۵ ماهگی
مامان پارلا و آریا مامان پارلا و آریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی