خانما شما هم تو بارداری دستتون اگزما زد؟

۶ پاسخ

اره من دست چپم ی کوچولو زده هی میخاره چربشم میکنم بازفردا میبینم خشک شده روش

قبل بارداری بیشتر بود

وسط انگشتای دست منم زده

من قبلا داشتم خوب شده رو بود تو بارداری برگشت شدید هم بود.
دست به هیچی نزدم تا دو ماه

بله زیاد

شدیداً

سوال های مرتبط

مامان جایزه دارم🤰 مامان جایزه دارم🤰 هفته سی‌وششم بارداری
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی