خانوما من خیلی دل‌درد پریودی دارم طبیعیه بنظرتون

۷ پاسخ

از من زیاد بود رفتم سنو گفت هماتوم بوده خوب شد زود اومدی دیگه با شیاف و امپول خوب شد

منم همینطوریم گفتن طبیعیه

ارععععع اوکیه

اگ با خونریزی باشه خطرناکه در غیر اینصورت نه

اگه خیلی درد داری برو دکتر خیلی درد داری خطر ناکه

طبیعیه

اره گلم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 🩵کارن🩵 مامان 🩵کارن🩵 ۲ ماهگی
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری