خانما از کی عدس بدم به ملکا ؟!

۲ پاسخ

حدود 6.5 هفت ماهگی

من عدس رو از ۶ماه و نیم شرو کردم

سوال های مرتبط

مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱ سالگی
مامان ....👶👶👶👶👶 مامان ....👶👶👶👶👶 ۱۰ ماهگی