دخترا پفک تو هفته ی من بد نیس؟

۱۰ پاسخ

من شبی هوس کردم خوردم

من خوردم چندبار . تجربه بهم ثابت کرد هوس پفک کردن بچه دختره . سر دختر اولمم خیلی دوست داشتم پفک این یکی هم خیییلی زیاد

زندایی من باردار بود ویار پفک داشت کل دوران بارداری هرروز چند بسته پفک میخورد😂
الانم دخترش ماشاالله انقد خوشگل و باهوشه

من از اول بارداری خوردم سر دخترمم هروقت بود خوردم

هوس کردید بخورید نخوردنش بدتره

حیفه نخورعزیزم
چی جذب بدن جوجه ات بشه اخه

من چند باری خوردم

پفک ارزش غذایی نداره برعکس مضر هم هس اندازه ای هوس بره بخور عزیزم

میخوریم دیگه

در حد رفع هوس نه... منم گاهن میخورم

سوال های مرتبط

مامان آبنبات مامانی مامان آبنبات مامانی ۶ ماهگی
مامان الماس💎💞💕 مامان الماس💎💞💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 👶🏻🫀 مامان فندق 👶🏻🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آلبالو🎀 مامان آلبالو🎀 روزهای ابتدایی تولد