۳ پاسخ

عزیزم این حالت سفتی شکم که داری کل شکمته یا این که انگار نی نی خودشو سفت میکنه؟

چرا زدی
میشه با شیاف و امپول کنترل کرد این دردا رو تا ۳۸ هفته
هفتت بالاس

این همه درد در چندساعت داشتی طبیعی نیس

سوال های مرتبط

مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد