نه جیگر من درد نداشتم
شاید بدن تو ضعیف تره البته من فقط کمرم یکم درد گرفت حالا نمیدونم واسه امپول یا نه
پهلوت درد میکنه اون عادیه حرکت بچه کم شده باشه اونم عادیه کدم قسمت بدنت درد میکنه من امروز 4روز زدم بهم بگو راهنمایت کنم
منم آمپول ریه زدم چند روز درد داشتم فک کنم طبیعی باشه
دکتر گف بزنی؟
آمپول بتامتازون دیگه چیز خاصی نیست عزیزم نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.