۵ پاسخ

نه جیگر من درد نداشتم
شاید بدن تو ضعیف تره البته من فقط کمرم یکم درد گرفت حالا نمیدونم واسه امپول یا نه

پهلوت درد میکنه اون عادیه حرکت بچه کم شده باشه اونم عادیه کدم قسمت بدنت درد میکنه من امروز 4روز زدم بهم بگو راهنمایت کنم

منم آمپول ریه زدم چند روز درد داشتم فک کنم طبیعی باشه

دکتر گف بزنی؟

آمپول بتامتازون دیگه چیز خاصی نیست عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط