۴ پاسخ

شاید زود زدی.
عزیزم کجا ای وی اف کردی

تاپیک های منو ببین

شاید زود زدی گلی،امیدت به خدا باشه،ناامید شیطانه

دوروز دیگه صبرکنین ازمایش بدین

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💚 مامان معجزه خدا💚 هفته دوازدهم بارداری
سلام خانوما من امروز ۱۳ انتقالمه
لکه بینی لانه گزینی ندارم برای همین میترسم نگرانم چیکارکنم؟

ماه قبل۱۲ پریود شدم الان ۴ روز تاخیر دارم ...
اما بازم میگم نکنه از داروها باشه
سینه هام سنگین شدن دوسه روز دردپریودداشتم پای چپم درد
می‌کرد نمیدونم یعنی به این علائم دلخوش نکنم!!!!

کسایی که مثبت شدین این علائم رو داشتین!!یچیزی بگین آرومم کنه 🥺🙏



آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال
نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک
شیرخشک شیرخشک نوزاد فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری
بالاخره میای👶 بالاخره میای👶 قصد بارداری