مامانا این سونو ۸ هفتمه

تصویر
۶ پاسخ

مباركت عزيزم

دختر بچت به احتمال زیاد

منم هفت هفته ویه روزرفتم 134
بود ضربان قلبش 25تیر زایمان زده البته طبیعی من سزارین هستم

انشالله بسلامتی مبارک باشه

اوخی یاد سونو پسرم افتادم ۹هفته بود رفتم سونو دادم 🥰 انشاالله سالم و سلامت دنیا بیاد

مبارکه🙃

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آراد و تودلی👻 مامان آراد و تودلی👻 ۱ سالگی